Cestujúci, ktorí využívajú služby spoločností Arriva na Slovensku, mohli od 2. januára do 30. apríla vyjadriť svoj názor na kvalitu poskytovaných služieb. Do prieskumu spokojnosti sa v rámci Slovenska zapojilo spolu vyše 7000 respondentov.

foto: Arriva

Okrem vyjadrenia svojho názoru sa tiež mohli zapojiť do súťaže o smartfóny Samsung.

“Názor cestujúcich na ich skúsenosti s našimi službami je pre nás veľmi dôležitý. Vďaka spätnej väzbe, ktorú sme prostredníctvom dotazníkov získali, môžeme služby ďalej zlepšovať. Zo zozbieraných dát sme zistili, že cestujúci sú najspokojnejší s dostupnosťou informácií o spojoch a čistotou v autobusoch. Naopak, vybavenosť všetkých vozidiel Wi-Fi pripojením i frekvencia odchodov autobusových spojov sú oblasti, v ktorých cestujúci vidia priestor na nápravu. Tieto nedostatky si uvedomujeme a na ich riešení budeme pracovať s objednávateľmi verejnej dopravy – mestami a samosprávnymi krajmi. V súčasnosti už všetky novozaradené autobusy disponujú Wi-Fi pripojením a počet autobusových spojov aktívne komunikujeme s našimi objednávateľmi. Postupne ich prispôsobujeme potrebám cestujúcich. Zároveň by som chcela pochváliť našich vodičov, ktorých správanie a komunikáciu hodnotili respondenti pozitívne”

– hovorí Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností Arriva na Slovensku.

V prieskume spokojnosti, ktorý obsahoval desať otázok, mali cestujúci možnosť posudzovať kvalitu vozového parku, dostupnosť informácií, dodržiavanie odchodov a príchodov autobusov, frekvenciu spojov, čistotu a poriadok v autobusoch či komunikáciu a správanie vodičov. Takmer polovica opýtaných využíva dopravu na dennej alebo takmer na dennej báze.

“Zistili sme aj, že zhruba tri štvrtiny respondentov používajú dopravnú čipovú kartu, čo vnímame ako pozitívny výsledok, keďže jej implementácia do dopravy bola jedným z našich cieľov. Najmä v súčasnom období predstavuje najbezpečnejší a zároveň cenovo najvýhodnejší spôsob úhrady cestovného. Teší nás, že viac ako polovica cestujúcich zapojených do prieskumu pozoruje zlepšenie poskytovaných služieb v porovnanís predchádzajúcim rokom.”

Celkovú spokojnosť s úrovňou poskytovaných služieb spoločnosťou Arriva Nové Zámky hodnotili cestujúci na stupnici od jedna do päť, kde päť znamená úplnú spokojnosť. Priemerná úroveň spokojnosti z vyhodnotených dotazníkov pri hodnotení kvalitatívnych ukazovateľov je 3,9, pričom najlepšie hodnotenou službou je dostupnosť informácií o spojoch a tarifách. Spoločnosť počas štyroch mesiacov, v ktorých realizovala prieskum, okrem vyhodnotenia výsledkov tiež rozdala 20 smartfónov. Do prieskumu sa môžu cestujúci zapojiť aj naďalej a vyjadriť tak názor a mieru spokojnosti s využívanými službami.

Značky:,

Pridám komentár
Čítajte viac

Prihláste sa na odber nášho newsletteraa my vám pošleme najaktuálnejší REflex magazín

Zaregistrujte sa na odber newsletteru

Prosím čakajte...

Ďakujeme za registráciu!

Šahy Slovensko
Najčítanejšie